Markkinointivahvistus Astra Winesin tiimiin
Astra Winesin tiimiin liittyi tammikuun alussa markkinointialan ammattilainen, art director Josefina Hatara. Graafisen suunnittelun ja markkinoinnin parissa yli 15 vuotta työskennellyt Josefina hoitaa jatkossa tuotteidemme markkinointia, brändien kehittämistä ja sosiaalista mediaa. Josefina on aiemmin toiminut yrittäjänä sekä media-alalla, esimerkiksi MeNaiset-lehdessä ja Sanoman Yritysjulkaisuissa graafisena suunnittelijana.
”Odotan innolla keskittymistä viinien maailmaan! Olen tehnyt vuosien varrella paljon erilaisia projekteja Astra Winesin kanssa graafisena suunnittelijana, ja on mahtavaa päästä osaksi tiimiä.” Josefina kertoo.
Yhteistyö Astra Winesin kanssa alkoi jo yrityksen perustamisesta lähtien vuonna 2014, ja Hatara onkin ollut mukana alusta alkaen suunnittelemassa ja toteuttamassa Bernard-Massardin mainontaa. Josefina on suunnitellut Suomen 100-vuotisjuhlavuoden kunniaksi tehdyn kuohuviinin, Kuulean, visuaalisen ilmeen ja brändin. Hän ollut mukana myös suunnittelemassa Green Cosmoksen ja Jammy Jam Redin visuaalista ilmettä.
”Olen erittäin iloinen, että Josefina on pitkän yrittäjäuransa jälkeen halunnut tulla osaksi tiimiämme.” Astra Winesin toimitusjohtaja Johanna Lohivesi hymyilee.